Ano, skutečně je to tak. Hledají se velké reklamní plochy, kolem cest se objevují velké billboardy, na každé zdi je nějaký název či heslo. Je to logické, reklama musí být vidět zdaleka a musí si ji přečíst co nejvíce lidí. Nu dobrá, což o to. Skutečně vidět zdaleka je, ale skutečně ji vidí více lidí? Velké firmy a společnosti přišly již dávno na to, že to není až tak pravda a zaměřují se nyní na něco jiného. Není důležité to, co člověk vidí jednou, ale vícekrát a nejlépe za den. Takže, jak na to. Inu, musíme dát reklamu tam, co má člověk u sebe. Co má třeba po kapsách. A už to sviští po jevišti. Rozjíždí se výroba malých reklamních tretek, třeba propisovacích tužek, nebo přívěsků na klíče.
Tyto drobnosti nejsou na cenu tak náročné jako obří reklamní plochy a navíc, nejsou starosti s tím komu plocha patří a placení pronájmu. Prostě se osloví ten, kdo umí reklamní předměty vyrobit a výroba se může rozjet. Tyto maličkosti skutečně utkví v paměti člověka více, než když jednou projede kolem billboardu. Schválně si to někdy zkuste.
Tyto drobnosti samozřejmě nemusí být jen výše jmenované propisovací tužky či přívěsky na klíče. Může to být třeba zapalovač, magnetka na lednici, tácek pod pivo nebo limonádu, prostě cokoli. Fantazii se zde meze nekladou. Jediné mínus je, že se zde nedá nacpat množství textu. Nejlépe jen znak, nebo přímo název firmy a je to. Ale i to je dostačující. Název musí utkvět v paměti dotyčného člověka. A když pak tento začne hledání na internetu touto firmou, je skoro splněno. Úplně bude až tehdy, kdy si dotyčný něco koupí. Tím byla reklama účinná na sto procent a pokud se tento klient stále vrací, byly to rozumně investované peníze. Hodně firem má své malé reklamičky na těchto drobných předmětech. Moc dobře vědí co je dobré a co na člověka platí. Ne nadarmo vrážejí do výzkumu reklamy tolik peněz.